Gast sixkiller18 Geplaatst April 21, 2006 Delen Geplaatst April 21, 2006 ey k heb een film gedownload, maar het beeld staat op zijn kop. kan ik er iets aan doen dat het beeld weer rechtstaat. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast antigua Geplaatst April 21, 2006 Delen Geplaatst April 21, 2006 met welke mediaplayer speel jij de film af ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast sixkiller18 Geplaatst April 21, 2006 Delen Geplaatst April 21, 2006 ik speel hem af met windows media player 10 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Eagles Geplaatst April 21, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst April 21, 2006 HMMmm denk niet dat dat een kwestie is van Player! is het film-bestand wat je hebt een "CAM"? want dan heeft iemand de camera op zijn kop gehouden!!!LOL p.s. als het geen "CAM" is zou ik gewoon even een andere versie loaden!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie