Gast edsel Geplaatst April 21, 2006 Delen Geplaatst April 21, 2006 ik ben laatst bij iemand bezig geweest om lime wire er weer op te krijgen nadat zij hem perongeluk afgehaald had. Maar hij start nu niet meer op als ik op het icoontje klik denkt hij heel ff en houd dan op weet iemand wat ik daar aan doen kan? groetjes edsel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast antigua Geplaatst April 21, 2006 Delen Geplaatst April 21, 2006 hE Herinstalleer opnieuw Limewire bovenop de oude.. Waarschijnlijk heeft een cleaner enkele actieve bestanden gewist.. Bv wanneer je Ccleaner gebruikt kan je instellen van welke sites de cookies moeten worden bewaard.. Probeer ff... of geef eens je Gmail account door dan stuur ik je de limewire pro 4.10 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Eagles Geplaatst April 21, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst April 21, 2006 Kan ook zijn dat je Firewall die nieuwe versie nog niet herkend en daarom tegenhoudt! Als het goed is zou je dit bij de OPTIES van je firewall moeten kunnen instellen! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Gast edsel Geplaatst April 21, 2006 Delen Geplaatst April 21, 2006 lime wire pro heb ik toch bedankt. en ik zou inderdaad de fire wall eens uitkunnen zetten thanks Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast antigua Geplaatst Mei 3, 2006 Delen Geplaatst Mei 3, 2006 jE moet heel verzichtig zijn met het draaien van anti-spy's vooral met progs zoals "Ewido" en "A-Squared" want die gaan zulke progs er onverbiddelijk uitgooien.. Je kan bv gaan naar start>zoeken>en tik in bij alle bestanden Limewire. Verwijder alles (uitgezondert limewire die je opgeslagen hebt in een vaste map) Clean alles en daarna herinstalleren... En ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Eagles Geplaatst Mei 17, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Mei 17, 2006 zo te zien opgelost duss slotje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie