Gast peterastra Geplaatst Mei 23, 2005 Delen Geplaatst Mei 23, 2005 ik vind mijn download snelheid wat traag daarom wou ik wat poorten opennen ik heb een speedtouch modem en nou wou ik die poorten opennen maar nou vraagt ie naar een ip inside wat is dat en waar kan ik dat vinden mijn download snelheid is nou 10 t/m 20 kb dat moet toch sneller kunnen het lampje brand trouwens ook geel terwijl hij eerst groen was maar toen was hij net zo traag alvast bedankt voor de reacties het zijn mischien wel domme vragen maar ik ben ook echt een leek als het hier op aan komt want ik ben er net mee begonnen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 24, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 24, 2005 Heb je toevallig fileswalls of windows XP serivcepack 2 geinstalleerd? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast TijN Geplaatst Mei 24, 2005 Delen Geplaatst Mei 24, 2005 Simpel gezegt, je locale ip. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast peterastra Geplaatst Mei 24, 2005 Delen Geplaatst Mei 24, 2005 ik wil nu die poorten open zetten maar welke moet ik precies openzetten gr peter Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst Mei 24, 2005 Delen Geplaatst Mei 24, 2005 Dat ligt een beetje aan de site waar je je torrents vanaf haalt, meestal is het de poort 6881 t/m 6889. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast peterastra Geplaatst Mei 26, 2005 Delen Geplaatst Mei 26, 2005 iedereen bedankt ik heb het voor elkaar ik heb gewoon een ander torn bestand aangeklikt met meer seeds en leechers en het was klaar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 27, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 27, 2005 Enjoy! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast 541025 Geplaatst Juni 5, 2005 Delen Geplaatst Juni 5, 2005 Ja voor de 1e keer proberen te dowloaden. Probleem met mijn Router. Een Edimax BR-6104K , ik internet via de kabel. Ik snap niks van die engelse uitleg over die poorten . Hoe ik de instellingen stap voor stap kan veranderen van die poorten. Ik kan niets vinden. Ben bang als ik iets verander bij de instellingen dat alles in de knoei loopt. Alvast mijn hartelijke dank voor de medewerking :sick: :sick: :sick: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.