blikbier Geplaatst Januari 17, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/17/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 17, 2010 Ik heb Windows 7 al een paar maandjes, maar nu reageert ie niet meer als ik een bestand hernoem. En dat is echt :'( Kan iemand me helpen! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Wesley Geplaatst Januari 17, 2010 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Januari 17, 2010 Hoe bedoel je? Doet het "rechter muisknop - naam wijzigen" niet meer? En komt er een fout of iets dergelijks? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
blikbier Geplaatst Januari 18, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/17/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 18, 2010 Ik doe gwn rechter muisknop verander de naam in iets druk enter, en dan reageert ie opeens niet meer. In het begin werkte dit gwn, maar er zitten meer bugs in mijn W7 versie. Maar deze is echt ieri! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
svenholtman Geplaatst Januari 18, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Januari 18, 2010 download dan een andere die wel goed is, met allemaal bugs kun je toch niet fijn werken lijkt me Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Wesley Geplaatst Januari 18, 2010 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Januari 18, 2010 Juist. Net zoals svenholtman al zegt. Hoelang gebruik je deze windows 7 al. Aangezien je laatste bericht denk ik dat je een vroege versie van windows 7 hebt. Download daarom ook de nieuwste: www.torrentz.com en zoek op "windows 7" en pak dan de eerste. Als je wel de nieuwste gebruikt en je krijgt nog steeds fouten. Probeer je windows dan is te updaten. Dit doe je door op het vlaggetje te klikken. Rechtsonder in beeld. Die vertelt jou de nieuwste belangrijke updates. Als het dan nog steeds niet werkt. Komt het waarschijnlijk omdat je dan een of ander virus op je computer hebt. Laat dan je virus scanner je hele computer scannen. En alle virussen verwijderen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie