Snorfietsman Geplaatst Januari 17, 2010 Bijdragen: 188 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/26/09 Status: Offline Actief: Augustus 20, 2013 Delen Geplaatst Januari 17, 2010 Hallo allemaal, Ik heb al een tijdje problemen met mn computer dat hij niet wil opstarten en dat er een recovery system komt om de problemen op te sporen. Dit helpt niet echt voor mij, nu wil ik dus mijn voorgeinstalleerde windows vista op een cd'tje zetten zodat ik deze daarna opnieuw kan installeren, incl mn schijven leeg maken. Nu weet ik dat het per computer verschillend is welke toets je hier voor moet indrukken. Heeft iemand enig idee welke toets ik moet indrukken bij een amilo pc om de voorgeinstalleerde windows op een cd te krijgen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 188
kaasbroodje Geplaatst Januari 17, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Januari 17, 2010 Dat kan je zien als je de pc opstart, dan staat er meestal iets van setup of bios iets in die richten daar bij staat ook de knop die je moet indrukken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Snorfietsman Geplaatst Februari 6, 2010 Bijdragen: 188 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/26/09 Status: Offline Actief: Augustus 20, 2013 Auteur Delen Geplaatst Februari 6, 2010 Nee, alleen om naar de BIOS te gaan ja. Maar dat is geen recovery knop. Ik weet nog dat er een speciale knop voor was. En ben inmiddels alweer uit de problemen. Hij start weer normaal op dus. zoals nu gaat goed O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 188
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie