Spring naar bijdragen

USB adapter Bestanden delen!

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  201
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  31

Hallo jongens ik heb zojuist een WL-344 - 300N Wireless USB Adapter aangeschaf, naast het draadloze internet wil ook mijn bestanden met andere computers delen.

Hebben jullie enige idee hoe dat kan, ik kan het niet in de handleiding vinden.

Bij voorbaat dank!

Ramadan Hasani

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 201
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  658
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Je kan een netwerk delen als de pc's/laptops  op dezelfde modem/router zijn aangesloten. Ga naar mijn netwerklocaties en klik op "een thuisnetwerk of klein bedrijfsnetwerk instellen" Doorloop de setup en onthoud de "werkgroepnaam". Zorg ook dat je bestands en printerdeling inschakeld. Als je dit op elke pc doet met dezelfde werkgroepnaam bij elke pc, kan je mappen gaan delen. Hiervoor moet je eerste je pc opnieuw opstarten!

Je deelt een map/harde schijf door er met rechts op te klikken en kiezen. Dan "van deze map een gedeelde netwerknaam maken" aanvinken. Kies een naam en kies of de mensen je bestanden mogen wijzigen/verwijderen. Je kan de mappen van andere pc's vinden in je netwerklocaties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 658

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...