vlindertjuh Geplaatst Januari 15, 2010 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/15/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 15, 2010 hoi allemaal, ik ben nog nieuw met spellen downloaden en weet nog niet helemaal hoe het allemaal werkt, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ik heb heroes of might and magic 5 gedownload met utorrent, dit is gelukt en hierna heb ik met winrar uitgepakt. nu staan er 5 mappen en eronder dingen zoals setup en autorun etc. maar ook een bestand (data 1 en data 2) die ook weer uitgepakt moeten worden, klopt dit? ik bedoel: ik had alles al uitgepakt en daar zitten dan bestandjes in die uitgepakt moeten worden? in 1 van de mappen (directX) staan ook weer allemaal bestanden die uitgepakt moeten worden, moet ik die ook echt uitpakken? ik wil ook heeeeeel graag weten hoe ik dat spel moet branden, ik las ergens dat je met alcohol120 moet branden maar er staat geen image bestand ofzoiets..... ik kan het spel trouwens wel installeren maar niet spelen zonder dat ik hem brand, als er een manier is om het spel te spelen zonder dat ik hem hoef te branden, zou ik dat ook heeeeeeel graag willen weten ;D bvd vlindertjuh :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
svenholtman Geplaatst Januari 15, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Januari 15, 2010 je kunt het spel spelen zonder te branden als je gebruik maakt van demon tools. http://www.duken.nl/content/view/27/24/ maar jij zegt dat je geen image bestand hebt. je kunt ook gewoon een crack downloaden (een no cd crack, het woord zegt het al) om het spel te spelen zonder cd. kijk eens op gamecopyworld.com. succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie