tommy_1403 Geplaatst Januari 14, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/14/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 14, 2010 hallo, Ik ben een beginner op het gebied van torrents ed. dus schiet mij aub niet af voor mijn waarschijnlijk domme vraag... ??? Ik heb net het programma "bittorent" gedownload, daarna heb ik een bestand/torrent gedownload van "thePiratebay.org". Wanneer ik nu deze torrent open in bittorrent gebeurt er hoegenaamd niets... de download blijft op 0% staan... In de rechterbenedenhoek van het programma staat er "checking for firewall" Wie o wie wil dit groentje helpen? Alvast heel erg bedankt! kleine update; hij begon net even te lopen... aan 12KB/S... erg traag dus en dit tot aan 0,4% daarna stopte hij weer om dan weer terug traag te beginnen... > status in de rechterhoek is nu "online, maybe firewalled" maar ik heb een nieuwe macbook zonder firewall dus...?? mvg Tommy Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
kaasbroodje Geplaatst Januari 14, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Januari 14, 2010 Je moet poorten open zetten in je router. http://portforward.com/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500