charda Geplaatst Januari 14, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/20/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 14, 2010 Hallo allemaal, Heb eerst gekeken of mijn vraag al eerder is gesteld, dat is inderdaad het geval maar er zijn toen geen reacties op gekomen. Het gaat om het volgende: Na het omzetten van m'n avi-file naar dvd (incl ondertitels) speel ik de dvd af op m'n dvdspeler die bij de tv staat. Het probleem is nu dat de linker- en rechterkant van het scherm verborgen zit onder het frame van m'n tv. Als ik de tv-instellingen aanpas, zoom, 16:9, 4:3,... dan zie ik geen verbetering. De banden van de film zijn er ahw afgesneden. Als ik nu diezelfde dvd laat afspelen met windows media player dan is er geen enkel probleem. Ik zie de volledige film. De instellingen van convertxtodvd bij TV-formaat zijn de volgende: PAL bij videostandaard en TVscherm 16:9 (breedbeeld). Iemand hier een oplossing voor? Groetjes, Charda Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
svenholtman Geplaatst Januari 14, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Januari 14, 2010 dus je speelt een breedbeeld film (16.9) af op een gewone tv. normaal gesproken wordt de film dan gewoon in de breedte aangepast. je krijgt dan zwaret balken aan de boven en onderkant v/d tv heb je die zwarte balken wel of heb je die ook niet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
charda Geplaatst Januari 14, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/20/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 14, 2010 Nee, ik heb een breedbeeld tv, samsung hd. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
svenholtman Geplaatst Januari 14, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Januari 14, 2010 wtf? dan zou ik het echt niet weten. je bekijkt een breedbeeldfilm op een breedbeeldscherm en toch zie je niet alles aan de linker en rechterkant. dan heeft het denk ik echt met de instellingen van de tv te maken. echt alle tv opties geprobeerd? en is t alleen bij deze film of bij alle films? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
charda Geplaatst Januari 14, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/20/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 14, 2010 Ja, heb bij instelling van de tv alle opties geprobeerd, het probleem blijft. En het is bij alle films die ik download. Zelf denk ik dat ik het in de instellingen van convertx moet zoeken, maar zou niet weten waar. Bedankt voor je reactie voor zo ver. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
svenholtman Geplaatst Januari 14, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Januari 14, 2010 zit nu op stage, en moet vanavond werken, maar als ik nog tijd over heb zal ik eens even kijken in convertxtodvd (gebruik t zelf ook) maar dit staat op mn laptop en die heb ik niet bij me Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
charda Geplaatst Januari 14, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/20/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 14, 2010 Oke, bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie