Nooitgedacht Geplaatst Januari 13, 2010 Bijdragen: 295 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/19/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 13, 2010 Beste, Ik zoek namelijk een goede windows 7, eentje die geen fouten bevat tijdens het draaien die goed werkt, en die NIET meer geactiveerd moet worden, maar waarvan de activatecode al ingebakken is, zodat ik niet na een maand krijg "je bent slachtoffer geworden van een illegale versie" dus eentje die geen fouten bevat, geen activatie nodig heeft, maar al geactiveerd is (eig soort legale zonder te betalen) en 1'tje die perfect alle updates ontvangt zonder na een maand te melden "je bent slachtoffer geworden van een illegale versie". Liefst eentje die persoonlijk getest is door iemand. Omdat directe links verboden zijn op het forum, PM me de link Greetz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 295
Dwayne Johnson. Geplaatst Januari 19, 2010 Bijdragen: 515 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/15/09 Status: Offline Actief: April 20, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Januari 19, 2010 Beste, Ik zoek namelijk een goede windows 7, eentje die geen fouten bevat tijdens het draaien die goed werkt, en die NIET meer geactiveerd moet worden, maar waarvan de activatecode al ingebakken is, zodat ik niet na een maand krijg "je bent slachtoffer geworden van een illegale versie" dus eentje die geen fouten bevat, geen activatie nodig heeft, maar al geactiveerd is (eig soort legale zonder te betalen) en 1'tje die perfect alle updates ontvangt zonder na een maand te melden "je bent slachtoffer geworden van een illegale versie". Liefst eentje die persoonlijk getest is door iemand. Omdat directe links verboden zijn op het forum, PM me de link Greetz Nou er is een aardig goede torrent op tpb je hebt een activator nodig maar zonder nodig zoek op tpb : Windows 7 Ultimate Retail 32 Bit 64 Bit dacht ik Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 515
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie