moniek1987 Geplaatst Januari 13, 2010 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/13/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 13, 2010 ik heb het spelletje rabbits go home op mijn r4 kaartje van de ds gezet maar hij zegt error moet hiet iets overheen worden gezeten of is dit gewoon een verkeerde download?? zo ja waar kan ik dit downloaden?? Groeten Moniek Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
kanerniksvan Geplaatst Januari 13, 2010 Bijdragen: 154 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/06/07 Status: Offline Actief: Juni 1, 2014 Delen Geplaatst Januari 13, 2010 dit hadden we ook met rabbit go home. geen enkele download deed het. heb toen de software van ons dsttt kaarten geupdate en yess het spel doet het. misschien voor jouw ook de oplosing. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 154
Zombymario Geplaatst Januari 13, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Januari 13, 2010 Gaat niet helpen om op van een R4 je software te updaten. Die krijgt geen updates meer. Maar een andere downloaden heeft ook geen zin. Rabbids Go Home is een DSi Enchanded game. Dat wil zeggen dat dit spel de camera van de DSi gebruikt en andere dingen die op de DSi zitten. Waardoor het niet echt voor 100% een Ds(lite) spel is zeg maar. Het enigste wat je kan doen is een nieuw kaartje kopen die DSi Enchanded wel afspeelt. Zoals CycloDS of DSTT of e.d. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie