Pimmeke10 Geplaatst Januari 12, 2010 Bijdragen: 52 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 12, 2010 hallo, ik heb me wii software matig omgebouwd. 3 spellen gingen goed. Het 4e spel Call Of duty, daar bleef hij bij hangen? iemand enig idee... het spel was nog niet opgestartt Het 5e spel. New Super Mario Bros. Krijg ik een blauw beeld met : Error #002. An error has occrrred Peress the eject button, remove the game disc an turn off te power to the console. Please read the wii operations manual for further instructions. Iemand enig idee? Groet Pim Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 52
Gast roelvdm3 Geplaatst Januari 15, 2010 Delen Geplaatst Januari 15, 2010 heej, in dat programmatje op de wii waar je de spelen mee start moet je eens naar opties gaan o.i.d. en dan ga je naar eror #002 fix en zet je die aan. heeft je kanaal om spellen te starten dat niet dan zou ik aan raden een andere tenemen Maar veel sucses :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Pimmeke10 Geplaatst Januari 17, 2010 Bijdragen: 52 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 17, 2010 dat heeft de mijne niet. ik weet ook niet welke versie ik heb. Ik heb hem laten ombouwen, dus niks zelf gedaan. Hij raadde me af om te updaten of verbinding te maken met internet ? Gr Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 52
Gast roelvdm3 Geplaatst Januari 17, 2010 Delen Geplaatst Januari 17, 2010 uhmm dat maakt het wel moeilijke.... : heb je een kanaaltje? zo ja welke tekst staat er? En probeer te kijken of er iets van instellingen of opties ofzo te vinden is suc6 :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Pimmeke10 Geplaatst Januari 18, 2010 Bijdragen: 52 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 18, 2010 de spellen laad ik met Back Up launcher, ernaast staat nog een programma Backup Launcher 0.3g maar bij die doet hij het ook niet... bij de opties, heb ik nergens iets staan met wii error 002... namelijk alleen : Launch game configuration reboot options about exit gr Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 52
Markey54 Geplaatst Januari 18, 2010 Bijdragen: 1663 Waardering: 26 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/05/09 Status: Offline Actief: Oktober 24, 2014 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Januari 18, 2010 Wat staat er allemaal bij configuration. Dat betekend namelijk ongeveer het zelfde als opties. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 26 1.7k
Gast roelvdm3 Geplaatst Januari 18, 2010 Delen Geplaatst Januari 18, 2010 ik zou bij configuration kijken want volgens mij staat daar iets van wii eror #002 fix Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Pimmeke10 Geplaatst Januari 24, 2010 Bijdragen: 52 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 24, 2010 boot lang: Default force pal60 no force ntsc no force pal50 no VIDTV patch no Hook type Gc Pad Ocarina on no Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 52
Gast roelvdm3 Geplaatst Januari 24, 2010 Delen Geplaatst Januari 24, 2010 helaas heb je de verkeerde versie :'( er is wel ene versie die eror #02 fixt maar dan moet je een andere hebben dus (op google is dat allemaal te vinden) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Pimmeke10 Geplaatst Januari 24, 2010 Bijdragen: 52 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 24, 2010 welke versie heb ik dan nodig ?en hoe krijg ik hem op de wii ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 52
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie