Gast depyromaan Geplaatst Januari 11, 2010 Delen Geplaatst Januari 11, 2010 Ik heb geprobeerd om voor mijn xbox360 een paar spellen online te bestellen, omdat ze in de winkel veel duurder zijn(soms wel 30 euro), maar kan ze niet bestellen omdat ik geen creditcard heb, dus kijk ik of iemand hier deze spellen 2ehands heeft voor een redelijke prijs: -Operation flashpoint 2: Dragon rising -Shadowrun -Assassins creed 2 -Borderlands -Brutal legend -Call of duty 6: Modern warfare 2 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Jeroen Geplaatst Januari 11, 2010 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Januari 11, 2010 Maar hoe ga je deze dan betalen? Je kunt ook gewoon met IDEAL betalen online. Dat kan gewoon met internetbankieren. Bij www.cdwow.nl zijn de games heel goedkoop. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Gast depyromaan Geplaatst Januari 12, 2010 Delen Geplaatst Januari 12, 2010 @cancan: Via de bank, je kan daar helaas niet met iDeal betalen. Ik bestel wel eens wat bij cdwow, maar ff de verschillen in prijs bij deze spellen: OF2: 15 euro duurder Quake wars: 40 euro duurder Shadowrun: hebben ze niet Dragon age origins: 10 euro duurder AC2: 2 euro(niet veel, maar heb liever de andere spellen, deze is optie) Borderlands: cdwow heeft geen xbox360 versie(wel ps3 ?!?!) Brutal legend: 15 euro duurder Far cry 2: hebben ze niet CoD 6: ongeveer evenveel Opsommen: ze hebben een paar spellen niet, of ze zijn dik veel duurder, dus helaas, maar dat is ook een reden waarom ik ze 2ehands wil Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Rikkert. Geplaatst Januari 20, 2010 Bijdragen: 5261 Waardering: 503 Prestatiepunten: 466 Dagen gewonnen: 10 Lid sinds: 10/24/09 Status: Offline Actief: Oktober 15, 2022 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Januari 20, 2010 heb far cry 2 hier nog liggen orgineel met alles er bij.er is maar 2 uur ofzo opgespeeld.hoeveel bied je erop?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 5.3k 10
Gast depyromaan Geplaatst Januari 21, 2010 Delen Geplaatst Januari 21, 2010 Ik heb far cry 2 net van een vriend gekregen, dus die zoek ik niet meer, sorry, zal gelijk de topic even aanpassen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Maartenn Geplaatst Januari 21, 2010 Bijdragen: 1420 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/08 Status: Offline Actief: Juni 5, 2014 Delen Geplaatst Januari 21, 2010 Maar hoe ga je deze dan betalen? Je kunt ook gewoon met IDEAL betalen online. Dat kan gewoon met internetbankieren. Bij www.cdwow.nl zijn de games heel goedkoop. Wow, bedankt voor je post! Had hier nog nooit van gehoord! Is deze site ook betrouwbaar? Bij kieskeurig weten ze niks van deze winkel af toch? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1.4k
Gast depyromaan Geplaatst Januari 23, 2010 Delen Geplaatst Januari 23, 2010 Maar hoe ga je deze dan betalen? Je kunt ook gewoon met IDEAL betalen online. Dat kan gewoon met internetbankieren. Bij www.cdwow.nl zijn de games heel goedkoop.Wow, bedankt voor je post! Had hier nog nooit van gehoord! Is deze site ook betrouwbaar?Bij kieskeurig weten ze niks van deze winkel af toch?Ik heb er meerdere keren besteld, en heb de spellen dan na maximaal een week binnen, nooit problemen mee gehad, ik weet niet of ze bij kieskeurig van deze winkel af weten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie