Spring naar bijdragen

Perform a Soft Reset

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo Allemaal !

Nadat ik op m'n iPaq 3950 Pocket PC  een Backup heb uitgevoerd krijg ik steeds te zien : Operation completed successfully, Perform a Soft Reset. Nu heb ik hem gereset , maar het bericht blijft komen. Voer ik een verkeerde reset uit ? Zo ja wat moet ik dan doen, en betaat er dan nog een tweede reset ? en wat is die dan, en het verschil. Ik moest dit doen nadat Tom Tom Navigator niet meer op het systeem stond. Hopelijk weet iemand hierop een antwoord.

Bij voorbaat Hartelijk Dank

John

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 6
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

hold the two outside buttons, the calendar and itask butttons while you

press the stylus into the reset button. This will perform a hard reset

Houd de buitendste knoppen ingedrukt, de kalender knop en de itask knop, druk daarna met de stylus de reset knop in. Dit is een hard reset.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...