Spring naar bijdragen

iPaq Pocket PC

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo allemaal !

Ik heb een iPaq Pocket PC Model; 3950 , nu heb ik na een tijd niet gebruikt te hebben, het apparaat opnieuw moeten opladen en het scherm kalibreren. Nu dat is geen probleem, maar nu is mijn navigator niet meer erop, dus kan ik hem niet meer in de auto gebruiken als tom tom. Kan ik dit weer erop zetten, zo ja, Hoe ? Ik heb wel een cd erbij , maar weet niet of de navigatie erop staat, omdat mijn systeem het niet kan lezen,  maar die vraagt om een windows besturing s systeem en ik heb Snow Leopard op een Apple. En als ik de iPaq aansluit op m'n Mac gebeurd er niets, ik heb waarschijnlijk drivers nodig. Weet iemand die te vinden ?

Alvast Hartelijk Dank.

Giantsquid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 6
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...