Gast rayadam Geplaatst April 19, 2006 Delen Geplaatst April 19, 2006 Beste kenners, Hier een new one. Ik heb uiteraard al voorbereidend werk gedaan door eerst goed jullie demo door te nemen en doen wat jullie zeiden, maar dat ging niet. Ik krijg constant het gele balletje, toen heb ik de poorten 6881 t/m 6889 in configuratiescherm / firewall toegekend en gezegd dat hij ze niet mag blokkeren, maar nog steeds een gele bal. Hoe kan ik hem groen laten kleuren ? Gaarne goede uitleg want ik ben echt een leek en wil dit toch wel eens doen Specs router: SMC7804WBRA ADSL, Windows XP Home en SP2 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Martijn Geplaatst April 19, 2006 Bijdragen: 806 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 5, 2012 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst April 19, 2006 Ik weet niet of je goed bent in engels, maar hier kan je iig een kijkje nemen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 806
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie