Ramoniazzz Geplaatst Januari 9, 2010 Bijdragen: 350 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 9, 2010 Hallo,Ik wil graag een website van het internet downloaden en die vervolgens in (bijvoorbeeld) Macromedia Dreamweaver openen. Ik heb namelijk iets nodig van een website wat ik niet zo kan kopiëren maar ik kan wel het script overnemen.Weet iemand hoe dit moet?Groeten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 350
marco1 Geplaatst Januari 9, 2010 Bijdragen: 658 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/08 Status: Offline Actief: Mei 22, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Januari 9, 2010 Je kan bij google chrome rechtermuisknop en dan paginabron weergeven, dit even kopieren naar kladblok en opslaan als een html-bestand. Bij Firefox is het rechtermuisknop > pagina bron bekijken > Bestand > opslaan > kies naam+plaats en opslaan (opslaan als firefox document is goed) . Bij IE Rechtermuis > bron weergeven > Bestand >opslaan>html bron> kies naam+plaats> opslaan.Je kan deze bestanden openen met kladblok. Als ze door je browser worden geopend moet je in de eigenschappen kiezen dat ze door kladblok worden geopend. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 658
Ramoniazzz Geplaatst Januari 9, 2010 Bijdragen: 350 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 9, 2010 Nu moet ik erachter komen waar de applet staat die ik wil hebben. Ik heb je uitleg gevolgd, en ik krijg hem in html, maar ik weet niet waar hij staat, en alles wat ik 'gegokt' heb, werkte niet.Het gaat om de applet van deze site:http://www.fifafanatic.com/fifa-10-best-young-players/als er een andere manier is? Ik heb echt hulp nodig..GroetenEdit:Ik weet niet of ik het net verkeerd gezegd heb, maar als ik de site die ik als html gedownload heb, als Plugin open, dan laat hij dat tabbeltje wel goed zien. Maar als ik dan de tabel bekijk, geeft hij :Processing keep wait aan en doet hij niets meer.Iemand een idee? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 350
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie