Ramoniazzz Geplaatst Januari 7, 2010 Bijdragen: 350 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 7, 2010 Hallo, Hoe kan ik een popup maken ten eerste (in macromedia dreamweaver) en als ik een popup heb, hoe kan ik ervoor zorgen dat hij een filmpje toont. Dus ik wil graag dat als er naar mijn website wordt gesurfd, dat er een popup met een filmpje komt. Weet iemand hoe dit moet? Groeten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 350
philippeee Geplaatst Januari 8, 2010 Bijdragen: 87 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/20/08 Status: Offline Actief: Maart 8, 2017 Delen Geplaatst Januari 8, 2010 hoezo wil je een pop up, iedereen klikt dat bijna weg. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 87
Ramoniazzz Geplaatst Januari 8, 2010 Bijdragen: 350 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 8, 2010 Ik vraag niet om commentaar. Ik vraag hoe ik dit doe. Groeten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 350
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie