Spring naar bijdragen

Raar internet Probleem

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik heb een heel raar probleem met mijn Draadloos Zodra ik Start met Downloaden dan valt internet na een halfuur uit en dan moet ik me pc restarten om weer internet te hebben

Mijn Router staat Beneden en mijn pc staat precies boven.

ik weet niet of het aan mijn router ligt of aan het downloaden van torrents

Iemand enig help ?

Dankje  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3
  • 515
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik heb een heel raar probleem met mijn Draadloos Zodra ik Start met Downloaden dan valt internet na een halfuur uit en dan moet ik me pc restarten om weer internet te hebben

Iemand enig help ?

Dankje  O0

Zo is het wat makkelijker te lezen voor mij.

Veel routers zijn niet bestand tegen heel veel connecties van binnen naar buiten en vice-versa, daarom zou je in de instellingen van uTorrent het aantal connecties moeten minderen of minder torrents tegelijk draaien. Zo lopen de NAT tabellen van je router niet vol waardoor die zichzelf reset.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

• Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Iemand enig help ?

Dankje  O0

Zo is het wat makkelijker te lezen voor mij.

Veel routers zijn niet bestand tegen heel veel connecties van binnen naar buiten en vice-versa, daarom zou je in de instellingen van uTorrent het aantal connecties moeten minderen of minder torrents tegelijk draaien. Zo lopen de NAT tabellen van je router niet vol waardoor die zichzelf reset.

ik download nu dan the saboteur en 2 Films maar die slaan af en toe aan

maar heb het ook als ik niet download :S

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3
  • 515

• Bijdragen:  314
  • Waardering:   0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  51

Ik heb dat hier thuis ook af en toe. Mijn laptop (waar ik ook op download) doet het dan wel nog, zowel normaal internet als downloaden met torrents... Echter de computer boven (niet draadloos, met kabel op router aangesloten) krijgt dan geen verbinding met het netwerk. Ik zei dat laatst tegen iemand op het werk en die zei dat dit mogelijk kwam omdat ik een Sitecom router had samen met de modem van Ziggo (Motorola geloof ik).. Op de een of andere manier zouden die niet altijd samen kunnen werken. Ik heb dit verder nog niet onderzocht, dus ik weet niet of hier enige vorm van waarheid inschuilt, maar misschien dat dit iemand aan het denken zet en dan met een oplossing kan aankomen...

Tenminste, als jij dus eenzelfde combinatie van router/modem hebt.. (anders heeft het natuurlijk een andere oorzaak).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 314

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...