ilse263 Geplaatst Januari 7, 2010 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 7, 2010 Ik heb alles gedaan zoals jullie beschrijven, alleen met Nero start smart ipv nero express, kan het verschil daarin zitten, want de schermen zien er eigenlijk hetzelfde uit. Ik krijg trouwens ook foutmelding oo2. Degene die onze wii omgebouwd heeft, heeft ons uitgelegd dat we spelletjes moeten spelen via home channel, ik heb ook nog gekeken of we konden kiezen voor back up loader, maar die keuze zit er niet op. De spelletjes die hij extra heeft gedownload werken namelijk wel, alleen die ik heb geprobeerd niet (rabbids go home). Zijn er nog tips, ik begrijp namelijk niets van jullie bedoelen met scrubben en errors 1+2.Groetjes Margo Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie