daddy_cool Geplaatst Januari 7, 2010 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 7, 2010 hoi,ik heb new super mario bros gedownload voor mijn wii maar er doet zich een probleem voor in world 1-2 de wii cracht en ik moet hem dan opnieuw op starten, heb het spelleke hetzelvde gebrand als al mijn andere spellekes en die doen het nog steeds!! weet iemand hoe dat komt en hoe ik dat kan oplossen? ???mvg daddy_cool Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Releases Geplaatst Januari 7, 2010 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 7, 2010 Probeer hem is opnieuw te branden op snelheid 1x, mocht dat niet baten download dan een andere versie. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
daddy_cool Geplaatst Januari 7, 2010 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 7, 2010 dat had ik ook al gedaan, ga dan maar eens een andere versie zoeken.groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
daddy_cool Geplaatst Januari 11, 2010 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 11, 2010 hoi, heb dus een andere versie gedownload en die doet net het zelfde >, als mss iemand een goede torrent weet van dit spel mag me altijd een mailtje doen. :geheim: mvg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie