Spring naar bijdragen

wii spel gebrand, maar werkt niet

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi,

Ik heb een vraagje, ondertussen heb ik al zo'n 10 dvd's verspeeld (verbatim-r) met het branden van een wii spel. Ik heb keurig alles gedaan zoals jullie het uitlegden. Het spel gedownload, daarna een mapje gemaakt (omdat het spel uit drie regels (?) bestond en daar alleen de uitgepakte iso-bestanden in geplaatst. Met nero start smart en daarbij jullie uitleg op papier heb ik stap voor stap alles uitgevoerd, maar hij leest geen enkele dvd. Hebben jullie enig idee, waar dit aan kan liggen. Ik probeerde voor alle zekerheid Nero express te downloaden om het daarmee te proberen, maar kreeg een melding van een virus, dus alles van deze versie eraf gegooid. Wie kan mij helpen????  :(

Groetjes Margo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Probeer de iso eens als image bestand te branden met nero.

Dus niet uitpakken maar als image branden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  Nooit

Hoi Impy,

Ik heb je gisteren (geprobeerd) te mailen, maar weet niet of het gelukt is. Ik heb het op allerlei manieren nogmaals geprobeerd, zelfs op de manier die jij uitlegd hebt. Ik heb nl. 1 spel binnengehaald en dat bestaat uit 3 bestandjes. (rar) elk deel bestaat weer uit een iso bestand en een regel met betrekking tot de server van wie ik download (mp3 server). Ik heb dus geprobeerd om alleen het iso bestand te branden en ook allebei de bestanden. Ik heb hiervoor bij nero gekozen voor image en daarbij het bestand geopend, hierbij kreeg ik de melding onverwachtte bestandsindeling, gekozen voor ok. Hierna kwam melding het huidige compilatietype wordt niet ondersteund door Nero express. Wilt u het in plaats daarvan in Nero Burning rom openen. Gekozen voor ja, maar de zoveelste dvd verknalt, het werkt nog steeds niet, weer fout melding 002. Wat kan ik nog meer doen. Ik heb het ook al geprobeerd met branden via image.

Groetjes Margo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...