njahaaa Geplaatst Januari 6, 2010 Bijdragen: 173 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/01/08 Status: Offline Actief: Oktober 9, 2014 Delen Geplaatst Januari 6, 2010 Ik speel nu 1 weekje het spel online en vraag me af als iemand het echt leuk vind ,want ik heb nu gespeeld tot luitenant en eigenlijk is het maar zo snel mogelijk rondlopen en hopen dat jij iemand 1 sec sneller ziet dan hij jou , want echt strategie is er niet voor nodig ,ook vraag ik me af als er in gecheat kan worden want soms merk ik dat mensen al een helicopter in zetten na 1 min waar je weet ik hoeveel kill's voor nodig hebt ??? Moet iemand mij eens vertellen hoe je b.v 25 kill's op rij kan maken??terwijl als ik de score zie heeft de winnaar net 20 kill,s gemaakt en zelf 25 keer dood gegaan hoe kan je dan allemaal die dingen inzetten ,helicopter ,raketten enz? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 173
Markey54 Geplaatst Januari 6, 2010 Bijdragen: 1663 Waardering: 26 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/05/09 Status: Offline Actief: Oktober 24, 2014 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Januari 6, 2010 Call of Duty is ook geen strategie. Als je strategie wil kun je beter Operation Flashpoint: Dragon Rising spelen. En als je echt goed bent -of je tegenstanders slecht- kun je makkelijk binnen een minuut zoveel kills maken voor een helicopter. 25 Kills op rij is best moeilijk volgens mij, ik weet het niet; ik speel alleen CoD 5 waar men record-killstreak 24 is; behaald met een tank. Als je wilt weten hoe je die dingen kan inzetten, check je boekje bij de game of de controls in-game. Geen idee hoe lang dat potje duurde, maar als de winnaar 20 kills heeft, en jij 25 deaths, zou ik toch maar wat langer gaan spelen ofzo.. Btw, welk lvl is lieutenant? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 26 1.7k
Wesley Geplaatst Januari 6, 2010 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Januari 6, 2010 a.u.b verder in het centrale MW2 topic. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie