mtwjoosten Geplaatst Januari 6, 2010 Bijdragen: 29 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/09/09 Status: Offline Actief: November 17, 2012 Delen Geplaatst Januari 6, 2010 hee, ik heb een ipod touch 8G en op youtube zag ik op verscheidene filmpjes dat je zonder jailbreaken via www.appulo.us gratis games kan downloaden, als ik dat probeer lukt het steeds niet en geeft hij de melding: 0xE8008001 wat betekent die error en wat moet ik doen??/ help plz. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 29
jossieJ Geplaatst Januari 15, 2010 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/21/09 Status: Offline Actief: Oktober 28, 2016 Delen Geplaatst Januari 15, 2010 Deze error betekent dat itunes de apps niet naar je ipod kan sychroniseren. volgens mij kan je alleen gratis apps krijgen als je het jailbreakt. wel moet je na het jailbreaken appsync installeren via cydia. Ik heb ook filmpjes gezien waar dit kan. alleen valt het wel op dat dit oudere versie's van itunes zijn. Het zouden ook ''fake'' filmpjes kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie