boekema Geplaatst Januari 5, 2010 Bijdragen: 40 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 5, 2010 Hey Iedereen Ik heb een vraagje ik download nu al een tijdje via nieuwsgroepen , het programma die ik erbij gebruik is Grabit , en een film downloaden gaat eigelijk vrij snel 4gb in 20min . Nu is eigelijk mijn vraag , kan ik dat ook met Torrent welke is nou eigelijk beter via nieuwsgroepen of via bittorrent. en wat zijn de voordelen en nadelen bij beide ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 40
movado Geplaatst Januari 5, 2010 Bijdragen: 314 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: September 13, 2015 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Januari 5, 2010 Ikzelf download sinds kort pas met nieuwsgroepen en heb altijd met torrents gedownload. Bij mij is het zo dat nieuwsgroepen bijna altijd sneller zijn. Uitzondering zijn downloads die ik vanaf een speciale website haal (xtremespeeds.net), maar piratebay e.d. zijn bij mij over het algemeen langzamer dan de nieuwsgroepen tot nu toe. Wat ik het nadeel van torrents vind, is dat er van je verwacht wordt dat je ook weer upload, zodat anderen ook de bestanden kunnen krijgen. Op zich een ideaal systeem, maar soms staat een bestand langere tijd op je computer en neemt dus ruimte in beslag, terwijl jij het al gezien hebt en het weg zou kunnen (of naar een extrene HD verplaatst zou kunnen worden). Hoe dat wettelijk zit weet ik eigenlijk niet, maar ik heb het idee dat je door dit uploaden weer min of meer strafbaar zou kunnen zijn, terwijl je bij nieuwsgroepen alleen maar download (als iemand me wil verbeteren, dan hoor ik het graag....). Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 314
kaasbroodje Geplaatst Januari 5, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Januari 5, 2010 Het klopt helemaal wat je zegt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
marco1 Geplaatst Januari 5, 2010 Bijdragen: 658 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/08 Status: Offline Actief: Mei 22, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Januari 5, 2010 Muziek en spellen downloaden is legaal en uploaden illegaal. Maar volgens mij is het downloaden van spellen/software altijd illegaal behalve als je ook het origineel in bezit hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 658
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie