Spring naar bijdragen

Kan niet verbinden met website --> cuteFTP

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  350
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

Ik heb een tijd terug een website gemaakt en online gezet met Macromedia Dreamweaver en GlobalSCAPE cuteFTP.

Nu wil ik er weer mee verder (intussen naar nieuwe pc overgeschakeld) en de website helemaal leeg halen, en er vervolgens weer opnieuw mee beginnen.

Ik open dus GlobalSCAPE cuteFTP, volg de stappen (vul website naam in) en dan kom ik bij username en password.

Ik zit bij xs4all (hier heb ik de website ook vandaan) en ik vul de algemene naam en wachtwoord in, en ik weet zeker dat dit het 'hoofd' account is.

Maar ik krijg een error als ik die instellingen gebruik.

*** CuteFTP 8.3 - build Aug 25 2008 ***

STATUS:>  [4-1-2010 19:14:18] Getting listing ""...

STATUS:>  [4-1-2010 19:14:18] Resolving host name www.xs4all.nl...

STATUS:>  [4-1-2010 19:14:18] Host name www.xs4all.nl resolved: ip = 194.109.6.92.

STATUS:>  [4-1-2010 19:14:18] Connecting to FTP server... www.xs4all.nl:21 (ip = 194.109.6.92)...

ERROR:>  [4-1-2010 19:14:39] The connection failed due to an error or timeout.

1) Verify that the destination IP address is correct.

2) Increase the connection timeout threshold under Global Settings | Connection.

3) Switch to the opposite data connection type (PASV or PORT) under Site Settings | Type tab.

4) Verify that the problem is not local by trying to connect to an alternate server.

5) If a server name was used, verify it resolves to the correct address.

6) If using a local server table for server name resolution, check to see that it doesn't resolve to an obsolete address.

7) Try pinging the address.

8) If you are using a router, verify the router is up and running (check by pinging it and then ping an address outside of the router).

9) Do a traceroute to the destination to verify all routers along the connection path are operational.

10) Verify that your subnet mask is setup properly.

11) Verify that your local software or hardware firewall is not blocking outbound connections originating from CuteFTP.

12) Verify that your anti-virus software is not at fault (try disabling it).

Moet ik nu één voor één al die punten door gaan nemen, of iets anders? GlobalSCAPE cuteFTP is gedownload, mocht het iets uitmaken.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 350
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

• Bijdragen:  2097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Inderdaad, 1 voor 1 de punten doornemen en uitsluiten. Dit kunnen we niet voor jou doen.

Als mijn glazenbol weer werkt zal ik gelijk vertellen wat er mis is. Maar dit moet je toch echt zelf uitzoeken via de tips die ze geven, mocht het dan nog niet werken dan kunnen we verder kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k

• Bijdragen:  350
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  Nooit

Ik heb iemand anders om hulp gevraagd en ik had als FTP server ftp.xs4all.nl moeten doen ipv www.xs4all.nl

Deze kan op slot

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 350

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...