jeromol Geplaatst Januari 4, 2010 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 4, 2010 hallo allemaal,ik kan jullie veel steuenen want ik heb heel veel ervaringen met wii en ds... hopelijk gaan jullie me wat aan doen om te bedanken alks een hulp klien vergoeding want je krijgt dan programmeren en wii en van alles wat... ik ben nu met twee mensen aan het helpen en ik hoop dat ik nog meer ontvangen... je mag me msn en mailen als je wilde kun je me vragen stellen en oplossing opzoeken.... je zal zeker tevreden meer zijn hoor als ik je helpt.... me mail is jeromol@home.nl en msn jeromol@live.nl om te vragen en helpenmet vriendelijke groeten,jeroen molenschot....ik steun jullie als jullie ons roept O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie