catalunya Geplaatst Januari 3, 2010 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 3, 2010 Beste mensen, eerst de beste wensen voor 2010 uiteraard! Maar dan, ik kom er echt niet uit en zie door de bomen het bos niet meer Ik heb met Killdisk de harde schijf geformatteerd.Ik wil nu XP Pro installeren vanaf de CD-ROM (torrent XP, een ISO image gebrand met Alcohol 120%). Dat lukt niet.Aangezien ik nog beginnend ben weet ik niet precies wat ik verkeerd doe. In het BIOS heb ik als First boot device CD-ROM staan. Maar bij start van de PC pakt die deze niet. Ik krijg het BIOS van het moederboard met de volgende informatie: Asus P5N-MX ACPI Bios Revision 0202 Memory Testing ok 128 MB shared Primary IDE Master: HL-DT-ST-RW/DVD GCC 4482B Primary IDE Slave:None Sata 1: ST380819as3.02 (naam harde schijf?) Sata2.:None Sata 3: None Sata 4: None Flopy disk(s) fail (40) Dat laaste is met name vreemd want er zit geen floppy drive in de pc. In het BIOS staat de vreemd genoeg ook genoemd.Ik kan dan kiezen voor DEL to enter setup of F1 to continue. Als ik dan kies voor F1 dan kom ik een volgend scherm waar onderaan staat Druk op een toets als u de computer vanaf CD Rom wil opstarten….missing operating ssytem Wat doe ik verkeerd of zie ik over het hoofd? Op de CD waar ik de ISO heb gebrand met Alcohol 120% staan de volgende bestanden Ik heb al gegooglet op allerlei op onderwerpen, xpboot cd maken, winboot en progs gedownload als Bart Pe Builder,Daemon Tools...maarre ik ben ff de draad kwijt :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie