Gast robbie88 Geplaatst April 12, 2006 Delen Geplaatst April 12, 2006 ken iemand mij helpen mij geluid doet het niet ik heb opnieuw geinsteleert me pc maar me geluid doet het nie alles zit er goed in Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst April 13, 2006 Delen Geplaatst April 13, 2006 start--->programma\'\'s---->bureau accesoires------>entertaiment---->volumeregeling en kijk daar of er nergens een vinkje voor dempen staat Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast wouturr Geplaatst April 22, 2006 Delen Geplaatst April 22, 2006 Of is hij wel goed aangesloten? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst April 22, 2006 Delen Geplaatst April 22, 2006 alles zit er goed in lezen is ook een kunst Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Eagles Geplaatst April 23, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst April 23, 2006 Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat het geluid het al weer doet robbie88 is nergens meer te zien!! denk dat hier wel een slotje op kan! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Gast wouturr Geplaatst April 28, 2006 Delen Geplaatst April 28, 2006 heel leuk hoor mikey.. foutje kan je maken ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie