phantoms_18 Geplaatst Januari 3, 2010 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/03/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 3, 2010 Hoi, Ik heb problemen met het bestand iexplore.exe. Als ik internet explore opstart dan komt iexplore.exe automatisch in mijn proccessen bij windows taakbeheer. Het probleem is dat wanneer ik explore afsluit het proces blijft staan. Wanneer ik opnieuw explore opstart word er een nieuw iexplore proces aangemaakt...de oude blijft nog steeds staan. Als ik dus meerdere pagina opend..staan er meerdere iexplore proccessen die niet meer weg gaan. Hierbij loopt explore vast omdat er te veel proccessen lopen. Nu heb ik begrepen dat dit misschien een virus is of spyware. Alleen na diverse scans (met verschillende programma's) heb ik het nog niet kunnen oplossen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Gast angel_creek Geplaatst Januari 3, 2010 Delen Geplaatst Januari 3, 2010 Ik denk dat je dit het beste ook kan posten op www.nucia.nl Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie