MCmartin Geplaatst Januari 2, 2010 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/02/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 2, 2010 Deze vraag is in het verleden ook vast wel eens gesteld, maar dus niet meer up to date.Daarom stel ik hem nog een keer.Met hoe en wat moet ik de tomtom One XL van kaart verversen?Moet natuurlijk niets kosten ^^Ik heb bv western and central europe gedownload, maar snap niet hoe ik het erop moet krijgen.Als iemand het met een mooie uitleg kan vertellen, dan zou ik er blij mee zijn.Als je het zelf ook hebt gedaan, dan wil ik het het liefst precies op jouw manier doen, als het zo werkt.Dus ook zo downloaden.Ik dl zelf met torrents, maar als het op een andere manier moet, dan wil ik dat ook wel.Als het maar lukt.Ik ben geen leek op computergebied, maar ik kom er nu niet meer uit.Oja, ik heb er een 2gb sd kaart bij.Alvast bedankt voor je moeite. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie