Spring naar bijdragen

Tomtom kaarten updaten op hp iPAQ H2210

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Het onderwerp zegt het al, ik zou graag de Tom-Tom kaarten updaten op m'n HP. Ben al een tijdje aan het prullen, maar krijg het niet voor elkaar. Ben dan ook niet zo'n computer wonder.

Heb het volgende al geprobeerd (waarschijnlijk compleet verkeerd..:) De SD kaart geformateerd en een nieuwe map op gezet (copy-paste) die ik via het internet gedownloqd heb. Bij het opstarten van Tomtom krijg ik dan de melding dat er geen kaarten gevonden worden.

Als ik de originele map terug opzet werkt alles terug. Beide mappen hebben een ongeveer gelijke inhoud (bestandtypes, namen...)

Iemand raad?? Als het kan in stappen zodat ik kan volgen.

Alvast heel erg bedankt!!!!  O0

[verwijderd door de beheerder]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Kan je laten weten welke download je gebruikt heb? En door middel van welk programma?

Indien je met torrents download kunnen we wel een mooie download vinden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  Nooit

Heb de torrent via bitcomet gedownload, en dan waarschijnlijk via Piratbay (kan ook een andere geweest zijn omdat ik  het verschillende keren geprobeerd heb voor het lukte).

Het bestand heb ik in m'n eerste bericht in bijlage gedaan.

Volgens mij heb ik Tomtom 5.0. Het downloaden van torrents is bij mij wel niet eenvoudig. Als het al lukt gaat het zeer traag. Zal wel aan mij en de verbinding liggen zeker... Maar ik heb geduld  ::)

lvast heel erg bedankt voor de reactie en de hulp!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...