Spring naar bijdragen

memor32 hulp


tanja-73

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01/02/10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo , ik zal me even voorstellen. Ik ben Tanja en ik ben al aardig op de hoogte van het downloaden.

Maar nu heb ik voor mijn zoontje en memor32 aangeschaft voor zijn ps2.Heel leuk dacht ik en dat kan ik ook wel.Nu ben ik al een paar dagen bezig maar het lukt me niet,dus ik zoek hulp!!Alles wat ik op sites lees is in het engels!!

Ik heb de memor32 geformateerd en bestanden er op gezet zoals het moet.spel(en meerdere) iso bestand gepacht en gebrand op lage snelheid(imgburn).Maar blijf zwart beeld zien met het bekende logo in het wit

Nu heb ik wel gelezen iets over Esr bestanden maar dat staat allemaal op sites  in het Engels en niet in het Nederland omdat mijn Engels erg slecht is snap ik er niks meer van.

Wie zou mij kunnen helpen om het uit teleggen hoe het allemaal werkt  ,want volgens mij had ik het wel goed gedaan maar meerdere spellen doen het niet en nu snap ik het allemaal niet meer.

Jullie zouden mij en me zoontje er erg blij mee maken

Bvd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen


  • Bijdragen:  658
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11/16/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Welkom op duken!

Je moet denk ik hier even een nieuw topic over aanmaken, maar is de ps2 wel omgebouwd? Je kan een topic aan maken in consoles en handheld fan: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/board,53.0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 658

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01/02/10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Oke ga ik even doen!! playstation is niet omgebouwd hoeft toch ook niet met een memor32??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...