Gast duderstyle Geplaatst April 12, 2006 Delen Geplaatst April 12, 2006 Heyyy, Mijn router was kapot daarom heb ik nu een nieuwe ipv een router en modum in één een speedtouch modem en een linksys router los van elkaar. Ik ben bekend met het configureren van de linksys router maar kan helemaal niks met die speedtouch. Het is namelijk zo dat ik mijn poorten ook moet mappen op de speedtouch modum... bij linksys heb ik het zo ingevult: Bij speedtouch zo: Wat heb ik verkeert gedaan?? :ohmy: Groeten, Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie