Spring naar bijdragen

ik kan niet de films en spelletjes vinden die ik nodig heb

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  31
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Toch nog even een paar vraagjes..

Ik kan dus niet de films vinden die ik wil downloaden. waar kan dit aan liggen? Ligt dit aan de nieuwsgroep. Ik ben nu een andere aan het proberen, XLNED.

Ook krijg ik als ik op NZB bestand maken in fTD  dat de pagina niet gevonden kan worden (binsearch.info)

Help help

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 31
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

• Bijdragen:  658
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Over je eerste vraag, zoek je in ftd? Want in ftd verwijdert hij automatisch spots ouder dan 14 dagen ofzo. Je kan wel instellen dat dit langer bewaart blijft: Config > geanvanceerd > kijk onder cache voor  "items verwijderen indien ouder dan". Ik heb hem op 200 dagen staan.

Je tweede vraag begreep ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 658

• Bijdragen:  31
  • Actief:  Nooit

Hartstikke bedankt voor je snelle antwoord, ik heb het aangepast maar helaas kom ik nog niet de spellen tegen die ik wil... Jammer!! Ik ben gewend om via torrents te downloaden en dan krijg je zoveel hits...

Heeft het zin om meerdere nieuwgroepen toe te voegen of is 1pay server voldoende?

Die tweede vraag is al opgelost. Ik had het prog al open staan, waardoor je een foutmelding krijgt als je hem nog een keer probeert te openen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 31

• Bijdragen:  658
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

1 payserver is genoeg. Je kan ook nog nzb's vinden door gewoon op bv. binsearch.info te zoeken. Vooral nieuwe en speciale posts worden gespot op FTD. Als je iets zoekt in ftd altijd eerst even op update drukken dan komen de nieuwe spots er weer bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 658

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...