pietjepuk88 Geplaatst Januari 2, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/02/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 2, 2010 Ik heb gecheckt op de portforwarding site, het spel staat er niet tussen. Eigelijk geen enkel wii spel staat er tussen... Hoe kan ik erachter komen hoe ik de ports open voor wii games, welke port ik nodig heb om mijn tunnel te openen van de site naar mijn pc? Ik gebruik davolink. Nu gaan alle wii games die ik download super langzaam... ik gebruik Vuze en Utorrent kijkend welke het snelst is die kies ik dan, en spel voor spel. Duurt dagen voor ik eindelijk een spel binnen heb... :geheim: kan iemand dit probleem verhelpen??? Alvast bedankt :friends: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Robin Geplaatst Januari 2, 2010 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 2, 2010 Haha je begrijpt 't totaal verkeerd. Het is niet zo dat je voor bepaalde downloads poorten open moet zetten, je moet poorten open zetten voor 't programma waar mee je download. Dus als je met Utorrent download moet je op portfoward.com kijken naar het programma Utorrent en bijbehorende poorten, dus niet voor de wii game die je download Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
pietjepuk88 Geplaatst Januari 2, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/02/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 2, 2010 Haha je begrijpt 't totaal verkeerd. Het is niet zo dat je voor bepaalde downloads poorten open moet zetten, je moet poorten open zetten voor 't programma waar mee je download. Dus als je met Utorrent download moet je op portfoward.com kijken naar het programma Utorrent en bijbehorende poorten, dus niet voor de wii game die je download Maar als ik mijn router aanklikt krijg ik een lijst met spelletjes van ps3 xbox en noem het maar op... ik maak ff een prnt scrn en plaats hem ff.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Robin Geplaatst Januari 2, 2010 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 2, 2010 Ja doe maar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
marco1 Geplaatst Januari 2, 2010 Bijdragen: 658 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/08 Status: Offline Actief: Mei 22, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Januari 2, 2010 Robin, hij bedoelt niet voor het downloaden maar voor het online spelen met anderen.Voor pc-games is dit vaak nodig maar volgens mij voor de wii niet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 658
Robin Geplaatst Januari 2, 2010 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 2, 2010 Nee hoor, lees de starpost maar goed. Volgensmij bedoelt hij dat juist niet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie