Gast thesil Geplaatst April 12, 2006 Delen Geplaatst April 12, 2006 Ik had gelezen op jullie site dat ik bin. bestand niet kan openen in filmprogamma. Ik heb dus geprobeert om het om te zetten naar een iso. bestand met het progamma bin2iso. Maar wanneer ik op process druk staat er \'\'Error\'\': share exe. was not loaded, or a share region was locked. Wat moet ik nu doen:P. Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast n03Porgo Geplaatst April 12, 2006 Delen Geplaatst April 12, 2006 Probeer het is met WinISO of met magicISO Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast digi Geplaatst April 25, 2006 Delen Geplaatst April 25, 2006 ik heb ook geprobeerd een bin en cue bestand om te zetten met isobuster, en daarna te branden met nero.ik herken dus het probleem en zit met dezelfde vragen. ik kan echter de gedownloade en omgezette film nog steeds niet met mijn dvd speler bekijken? wat nu. graag reactie groet digi Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst April 25, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst April 25, 2006 Maar waarom wil je dan die bin en cue file omzetten? Met diversen programmas zoals alcohol kan je die direct branden op een cd/ dvd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast digi Geplaatst April 26, 2006 Delen Geplaatst April 26, 2006 ik snap van alcohol niet hoe het programma werkt. ik heb diverse artikels gelezen, maar wordt er niet wijzer van. :-\ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst April 26, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst April 26, 2006 Gebruik anders deamon tools: http://www.duken.nl/content/view/27/24/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast digi Geplaatst Mei 1, 2006 Delen Geplaatst Mei 1, 2006 met dat programma kun je toch alleen kijken en niet branden??het gaat me er om dat ik het ook kan branden en dus niet alleen op de computer hoef te zien,. groet Digi Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie