Ramoniazzz Geplaatst Januari 1, 2010 Bijdragen: 350 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 1, 2010 Hallo, Ik heb hier heel veel electronica te koop: De in de titel genoemde dingen, maar ook nog vele accesoires. Te koop: - 1x Gameboy Pocket (grijs) - 1x Gameboy Color (paars)(zonder klepje) - 2x Gameboy Advanced (beide klepjes blijven niet vast zitten)(paars en doorzichtig) - 2x Nintendo DS (blauw en zilver) Accesoires: 2x Gameboy Color/Advanced link cable (2 plug-ins) 1x Gameboy Color/Advanced link cable (4 plug-ins) 1x Standaard Gameboy Color hoesje (met extra vakje voor spellen) 1x Gameboy Color hoesje met Pokémon print en extra vakje voor spellen 1x Battery Pack Gameboy Color 1x Lampje voor Gameboy Color/Advanced (In zelfde slot als de link cable plug-ins) 1x Wireless Adapter voor Gameboy Advanced 1x Metalen hoesje Nintendo DS met zijvakjes voor spellen 1x Leren hoesje Nintendo DS met zijvakjes voor spellen 2x Oplader Nintendo DS Spellen: Gameboy Pocket/Color Supermarioland Hands of Time Tetris Pokémon Rood Pokémon Zilver Gameboy Advanced The Land Before Time Super Mario World Advanced (2x) Medabots (Metabee) Spiderman 2 Medabots AX Cars Pokémon Sapphire Pokémon Ruby Batman Begins Tennis Mastersseries Narnia The Lion, The Witch and the Wardrobe Pokémon FireRed Spongebob Squarepants Supersponge Need For Speed Underground 2 Pacman Collection NB: Geen van deze spellen heeft het originele doosje er nog bij Nintendo DS: 2x DS LINKER (soort R4 kaart)(mét 2x usb kabel) Nintendogs Dalmatiër (met doosje) Monster Trucks DS (met doosje) Transformers Autobots (met doosje) Diddy Kong Racing (met doosje) ATV Quad Frenzy (met doosje) MarioKart DS (met doosje) FIFA World Cup 2006 FIFA 07 Nintendogs Labrador Pokémon Mystery Dungeon Pokémon Diamond De Sims 2 FIFA Street 2 Bij interesse kunt u bieden. Geen onzin boden aub! Groeten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 350
Vico Geplaatst Januari 1, 2010 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 1, 2010 Hehe dat zijn veel spullen. Maar misschien is het handig om de titel wat overzichtelijker te maken? NIET ALLES IN CAPS LOCK, zoals dit? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
Ramoniazzz Geplaatst Januari 1, 2010 Bijdragen: 350 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 1, 2010 I'm sorry Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 350
VXL Geplaatst Januari 21, 2010 Bijdragen: 772 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: November 27, 2015 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Januari 21, 2010 Heej, ik weet dat dit een oud topic heb, maar zou je eens foto's van die 2 x nintendo ds kunnen posten. Zoek zelf geen nintendo ds, maar m'n zusje wil er 1 hebben, en ik denk niet dat ze er veel mee gaat doen, vandaar zoek ik een tweedehands nintendo ds en wil ik er een r4 of ander kaartje bij gaan kopen. VXL. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 772
Releases Geplaatst Januari 21, 2010 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 21, 2010 De gameboy advanced spellen kunnen toch in een Gameboy Micro? Zo ja, dan wil ik die 3 pokemon spellen graag van je kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie