granny6 Geplaatst Januari 1, 2010 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/15/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 1, 2010 ik wil graag weten hoe ik aan nieuwe kudos kom als ik een film of spel van iemand download geef ik daar kudos voor maar op een gegeven moment zijn ze natuurlijk op en hoe krijg ik nieuwe kudos om weg te geven en waarom wordt er wel eens gevraagd om kudos kan je er wat mee doen of zo of is het gewoon leuk als je ze krijg. groetjes granny :-[ :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
Robin Geplaatst Januari 1, 2010 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 1, 2010 Post of spot iets op FTD, dan kunnen mensen jou ook kudo's geven. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
granny6 Geplaatst Januari 1, 2010 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/15/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 1, 2010 bedankt voor je antwoord maar ik zou niet weten hoe ik moet spotten of posten. maar toen ik lid werd van een newsreader stonden er 500 kudos dus dat kan je alleen aanvullen als je dus spot of post? groetjes van granny Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
Zombymario Geplaatst Januari 1, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Januari 1, 2010 Je kudo's kunnen nooit opgaan. Als je vanzelf 0 hebt krijg je er weer (gratis) 500 bij. Je hoeft niet te spotten/posten op FTD. Kudo's zijn gewoon voor de lol en om iemand gewoon te motiveren en als een soort 'beloning' voor zijn spot/post. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
granny6 Geplaatst Januari 1, 2010 Bijdragen: 20 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/15/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 1, 2010 bedankt voor je reactienu hoef ik niet zo zuinig te doen met kudos weggevengroetjes van granny Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 20
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie