Spring naar bijdragen

HOE !!!!! een omgebouwde wii koppelen aan een externe harde schijf

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik heb mijn wii laten ombouwen (software, neo gamma) maar wil niet altijd maar schijven branden.

kan ik een externe harde schijf via de usb aan mijn wii koppelen, zoja hoe.

ik heb al wel een ext. schijf maar daar staat al veel foto's en cam. films op als back-up kan ik hier dan de iso bestanden bij opzetten en spelen?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Om Wii-games van een externe hardeschijf te laten spelen moet je hem omzetten naar WBFS formaat. Waardoor alle dingen die op je HD staan eraf zullen worden gehaald. Dat kan met WBFS-manager. Helaas als je je HD naar WBFS formaat hebt omgezet kan je hem alleen mar gebruiken om Wii-games af te spelen. Dus kan je er geen andere dingen opzetten. Met WBFS-manager kan je ook je Wii-games erop zetten. Het handige van WBFS-manager is dat hij de updates en niet nodige dingen uit het spel haalt. Waardoor een een 4,7GB spel opeens maar bijvoorbeeld 0.33GB op je schijf word. Om een HD die WBFS formaat is en waar spellen opstaan kan die worden afgespeelt met USB-Loader.

Ik zou in jouw geval je HD sparen en het niet doen. Of je moet een 2de HD kopen die je alleen voor de Wii kan gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Actief:  

bedankt voor je reactie, nog even een vraagje:

kan ik na het formateren dan de  hd direct aan de wii aansluiten? en wat is een

usb-loader, kan je me dat nog even uitleggen. moet ik dit op de HD instaleren?

en heb ik ook nog een SD card nodig(wel eens gelezen op internet).

Ik ga inderdaad een 2e HD kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Een USB-Loader is een applicatie die je op je Wii zet waardoor je games kan spelen van je HD. Voor USB-Loader moet je je Wii gesoftmod hebben. Softmodden houd in dat je je Wii 'softwarematig' ombouwt. Ik zou zelf ff kijken op http://wiispelletjesdownloaden.nl om ff te kijken hoe je moet softmodden. Want softmodden is nogal veel werk (voor mij) om dat helemaal uit te leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...