koekie Geplaatst December 31, 2009 Bijdragen: 174 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 31, 2009 hallo ik heb tropico3 nu ben ik op zoek naar een serial voor dit spel.heb er een gevonden maar die werkt niet.alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 174
knabbelmoord Geplaatst Januari 3, 2010 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/03/10 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 3, 2010 Hallo Koekie,Dit probleem komt vaker voor heb ik gemerkt. Een serial voor dit spel heb ik niet, maar als je bij het opstarten van het spel je internet uitzet, kan het spel niet controleren of de serial goed is. En zo kan je het spel gewoon spelen. Dit werkte bij mij in ieder geval;)Greetz! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie