Gast Herman53 Geplaatst December 31, 2009 Delen Geplaatst December 31, 2009 Hallo ik ben ingelogd als Herman53 53 Mijn geboorte jaar Ik woon in Groningen en ik download veel films op verschillende sites ik ben hier terecht gekomen via google omdat ik een programmaatje zocht om xap bestandjes te open voor de Nds van mijn zoon 10jaar ik zoek ook via download client utorrent naar nds spelletjes Hoef ik ze niet terug te delen. En zo ben ik in mijn vrije tijd achter de computer bezig ik werk 40 uur in de week dus alleen het weekend of 's avond tijd Groetjes Herman Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie