Spring naar bijdragen

headset microfoon werkt niet.

mikey_33

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  24
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo ik heb pas een nieuwe headset gekocht en ik praat de hele tijd enzo maar ik denk dat ze me de hele tijd niet horen dus ik zit te lullen voor niks heb ik een test gedaan werkte hij ook echt niet.

Nu heb ik geen flauw idee of hij stuk is ofzo ik denk het haast niet want hij is nieuw hoe kan ik dit regelen.

ik weet zeker dat het in de goede poorten zit.

En dan nog iets ik heb 2 poorten achter mijn computer en 2 poorten voor maar achter werkt het en voor niet dat begrijp ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 24
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  772
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Zaten er ook drivers bij de headset/microfoon? Zoja, heb je deze geinstalleerd? Zonee, installeer die eerst eens, als het dan nog niet lukt, meld je dat hier weer even.

En de kabeltjes zou ik achter in je pc doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 772

• Bijdragen:  24
  • Actief:  Nooit

Zaten er ook drivers bij de headset/microfoon? Zoja, heb je deze geinstalleerd? Zonee, installeer die eerst eens, als het dan nog niet lukt, meld je dat hier weer even.

En de kabeltjes zou ik achter in je pc doen.

Nee er zaten geen drivers bij niet dat ik weet in ieder geval het zat gewoon in een doos alleen die headset en een paar blaadjes en als je hem er in deed deed ie het gewoon behalve dat microfoontje.

Post samenvoeging: december 31, 2009, 01:28:51 am

Kan het mischien aan Aux liggen ofzo want bij mijn opnameregeling staat er sterio-mix - Aux. -

volume van en dat heb ik allemaal helemaal omhoog gezet en ik heb Aux. geselecteerd want je kan maar 1 selecteren maar als ik dan kruisje doe gaat dat van zelf weer omlaag.

Is dit het probleem?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 24

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...