Gast themaster Geplaatst April 11, 2006 Delen Geplaatst April 11, 2006 Hallo Als ik een film gedownload heb kan ik die dan ook via me tv bekijken als ik hem in de dvd recorder doet. Ik begreep als ik avi bestanden download dan gaat dat maar hoe zit dat met andere bestanden moet ik die dan gaan omzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst April 11, 2006 Delen Geplaatst April 11, 2006 als jou dvd speler xvid heeft ken je avi zo afspelen ja maar meestal is dat niet het geval gebruik het programma avi2dvd om de avi film om te zetten hoe bedoel je andere bestanden welke bestanden bv ?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast magic Geplaatst April 29, 2006 Delen Geplaatst April 29, 2006 ik heb avi bestanden die iki gewoon via me tv kan kijken dus me dvd speler pak ze wel. maar als het een iso is hoe moet ik hem dan omzetten als ik hem via me tv wil bekijken en ik zie ook vaak dvdrip-divx staan kan ik deze ook op me tv bekijken of moet ik dit ook omzetten en zo ja hoedan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Tom Geplaatst April 29, 2006 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst April 29, 2006 pak die iso gewoon uit met isobuster en als het goed is komt er dan een .avi of iig een filmbestand uit. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Eagles Geplaatst April 29, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst April 29, 2006 bij een divx zou ik eerst even kijken of je dvd speler hem leest! de nieuwere dvd spelers kunnen dit wel de oudere (meestal) nog niet!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie