Spring naar bijdragen

Wat moet ik allemaal downloaden om een dvd te verkrijgen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  31
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi,

Normaal download ik via torrents, maar ik wil het nu leren via nieuwsgroepen. Ik heb zoals de handleiding heb beschreven Sabnzbd gedownload. Ik heb mij aangemeld bij een nieuwsgroep (gratis proberen voor 3 dagen) en op zich lukt het mij ook om een film te downloaden maar er is nergens een zoekoptie. Moet ik daarvoor dan FTD downloaden? En wat is dan newleecher icm ftd? En wat is dat grabbit?

Ik begrijp het niet helemaal en ik hoop dat iemand mij wat uitleg kan geven.

Ik hoop tot snel!!

Grt,

Diana

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 31
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2934
  • Prestatiepunten:  25044
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wat is FTD?

FTD is een programma om in de gaten te houden wat er door onze medelanders in welke groep binnen de nieuwsgroepen wordt gepost. Daarnaast kun je via FTD gemakkelijk communiceren met andere gebruikers. Met FTD kunt u dus vinden wat er allemaal word geplaatst binnen de nieuwsgroepen. Het downloaden van deze bestanden kan hier niet mee

In deze handleiding maken wij gebruik van het programma FTD i.c.m. NZBuddy. De toevoeging van NZBuddy binnen FTD zorgt er voor dat je NZB bestanden kan maken van de gevonden posts. De NZB bestanden kunt u openen met diversen programma’s zodat het downloaden kan starten.

http://www.duken.nl/content/view/22/4/

Deze handleiding maakt alles duidelijk! O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  31
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  Nooit

dus als ik het goed begrijp, heb ik Sabnzbd nodig om te downloaden en nieuwserver en dan FTD om te zoeken? Heb ik verder dan nog andere programma's nodig?

Thx trouwens voor je snelle antwoord!

Diana

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 31
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2934
  • Prestatiepunten:  25044
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nee dat is het. Met Sabnzbd download je, en via FTD kan je de bestanden zoeken en vinden. Moet goed gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...