Spring naar bijdragen

mijnc schijf is vol en weet niet hoe ik mijn d schijf kan gebruiken?

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  20
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Goedendag,

Ik download films via Utorrent.

Nu is mijn c schijf vol(40GB) en mijn d schijf 940GB)leeg.

Ik had een aantal films verplaatst naar de d schijf maar dan krijg ik bij Utorrent de melding dat de film niet gevonden wordt.Dus ik heb ze weer teruggezet,maar nu kan ik niet meer downloaden omdat er geen ruimte meer is.

Wie weet er raad??

Groeten,

Sander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 20
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  772
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Je zou ook gewoon een aantal dingen van je c schijf naar je d-schijf kunnen verplaatsen, zoals films die al klaar zijn met downloaden.

Maar dit is volgens mij wat u bedoelt: ga in utorrent naar de tab opties en kies dan voorkeuren.

vink dan het vinkje voor "nieuwe downloads opslaan in:" aan.

Klik dan op het knopje met "...", en hier kunt u dan de locatie op uw                                       

d-schijf selecteren, waar u wilt dat de downloads worden neergezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 772

• Bijdragen:  20
  • Actief:  Nooit

Oke, Bedankt!!!

Sander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 20

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...