Sarah1989 Geplaatst December 30, 2009 Bijdragen: 53 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/21/09 Status: Offline Actief: Januari 12, 2012 Delen Geplaatst December 30, 2009 hallo, ik ben nog maar een beginnertje wat betreft fotos bewerken.welke programma raden jullie mij aan? ik wil zo graag zelf fotos kunnen bewerken, of gewoon dingen designen i.p.v. me vrienden altijd te vragen fotos voor me te bewerken. k hoor heel vaak van photoshop, is dat ook de enige programma dat fotos kan bewerken? lieve groet, sarah Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 53
Jeroen Geplaatst December 30, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst December 30, 2009 Nee, maar photoshop is wel het bekendste programma. Hier zijn veel tutorials over te vinden en is daar goed te doen. Het kost wel wat tijd om alles onder de knie te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Sarah1989 Geplaatst December 30, 2009 Bijdragen: 53 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/21/09 Status: Offline Actief: Januari 12, 2012 Auteur Delen Geplaatst December 30, 2009 aha thx voor de infoheeft iemand mischien photoshop programma voor me? ik neem aan dat de laatste versie de beste is toch? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 53
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie