jorne Geplaatst December 30, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/24/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 30, 2009 Ik heb dus een dell vostro 1000. Er gebeurt dus de laatste week iets heel gek. Ik heb wireless internet als ik in de living zit. Maar wanneer ik de living uitga en naar mijn kamer ga heb ik geen internet meer. Het gekke hier is, ik heb altijd wel een lan verbinding in mijn kamer, maar geen internet (nu en dan heb ik heel slechte verbinding maar meestal niet). Het gekke is wel dat mijn lan verbinding (met de router) optimaal is... Wanneer ik andere laptops op mijn kamer test hebben ze wel goed internet. Deze problemen deden zich niet voor toen ik aangesloten was bij scarlet one. Nu heb ik sinds een week telenet en sindsdien is dit probleem dus gestart (ik weet natuurlijk niet of het hieraan ligt). Verder heb ik windows 7 geinstalleerd, ik heb met windows 7 nog perfect kunnen internetten op mijn kamer toen ik nog scarlet one had dus ik denk niet dat dit het probleem is. hoe los ik dit op? Graag duidelijk uitleg altijd want ik ken er niets van . Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
los-cuentos Geplaatst December 30, 2009 Bijdragen: 1279 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/28/09 Status: Offline Actief: Mei 18, 2020 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 30, 2009 dus al ik alles goed versta gaat ja draadloos internet af en toe niet meer en bekabeld ook niet met je dell? en met de andere wel? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.3k
jorne Geplaatst December 30, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/24/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 30, 2009 bekabeld heb ik nog niet op mijn kamer geprobeerd maar in de living werkt bekabeld wel, maar hier werkt mijn draadloos ook perfect. Ik veronderstel dat bekabeld op mijn kamer ook wel zou werken als dit mogelijk was? mijn draadloos gaat op mijn kamer zegt maar helemaal niet. Ik heb één of twee keer kort verbinding gehad. De andere 2 laptops die we thuis hebben, hebben wel goed draadloos internet op mijn kamer. Ik ontvang wel de router, maar ik krijg er geen internet door. Ligt het dan aan mijn laptop? instellingen of gewoon slechte netwerkkaart? Alvast bedankt voor de snelle reacte Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Erwin. Geplaatst December 30, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst December 30, 2009 Ik neem aan dat je bij het overstappen van de provider ook een nieuwe router heb gekregen. Deze zorgt voor het bereik van je draadloos internet. Kijk eens of je voor die router die je nu heb een versterker kan krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
jorne Geplaatst December 31, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/24/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 31, 2009 Alvast bedankt voor het antwoord,Waarom is het eigenlijk nodig dit te doen? kan het dat mijn laptop een mindere goede ontvangst heeft dan de andere 2 laptops waarmee ik op mijn kamer wel draadloos internet heb? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie