Gast afg Geplaatst April 11, 2006 Delen Geplaatst April 11, 2006 k heb een vraagjuh.... ik wil games zoals bf2, nfs most wanted, cod 2 onlline spelen. maar ik heb op een paar topics al geleze dat je daarvoor een cd key voor nodig hebt. maar als ik een demo versie van download kan ik dan wel online spele zonder cd key ??? en zo jha kan je misschien ff paar links van demos van een aantal games plaatsen (paar aanraders)) alvast thx Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst April 11, 2006 Delen Geplaatst April 11, 2006 meestal kan je met de demo\'s niet online, hier heb je gewoon de volledige game voor nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast afg Geplaatst April 11, 2006 Delen Geplaatst April 11, 2006 nah jha ok maar ik dagt dat omdat ik ff op een site van nfs most wanted keek. daar stond een demo versie om te downloade en die kon je wel online. dus ik dagt dat t misschien met alle demos zo is. :whistle: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst April 11, 2006 Delen Geplaatst April 11, 2006 maar met nfs wil je niet online en met bf2 en cod2 kun je gewoon online moet je alleen op cracked servers spelen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast afg Geplaatst April 11, 2006 Delen Geplaatst April 11, 2006 probleem is ik ben nfs most wanted aan t downloade bijna klaar... en ik ben bang da ik erdan nie mee online kan gaan want daar heb je tog zo een cd key voor nodig?? en ik snap niks van die cracked servers en daarom wou ik demos vinde en downloade :cheer: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst April 11, 2006 Delen Geplaatst April 11, 2006 ten eerste een demo is kut en ten tweede nfs is kut en op een cracked server kun met een gedownloade spel op :evil: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast afg Geplaatst April 11, 2006 Delen Geplaatst April 11, 2006 maar hoe werkt dan zo een cracked server kan da ook met nfs most wanted? ik snap er egt niks van :blush: kan je het downloade of zo iets. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst April 11, 2006 Delen Geplaatst April 11, 2006 ten 1e, download de volledige game en niet een demo, deze bieden niet alles wat de volledige game te bieden heeft. ten 2e, een cracked server is een server waar je met illigale games/serials op kan spelen, deze servers kijken namelijk niet of je het spel gekocht of gedownload hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst April 11, 2006 Delen Geplaatst April 11, 2006 precies en nfs zuigt :kiss: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst April 12, 2006 Delen Geplaatst April 12, 2006 als je bij Call Of Duty 2 op normale servers wilt spelen moet je maar ff mailen (en andere geinteresseerde, heb zojuist een patch gedownload waarmee je online kan spelen.) ik heb het al getest en het werkt. ocram.k aap gmail punt com toevoegen op msn kan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast afg Geplaatst April 12, 2006 Delen Geplaatst April 12, 2006 nou moet ik cod2 weer downloade maar jah als je egt zeker bent dat die patch werkt. wil je dan ff naar mij toe sture want lukte nie bij mij; pure_afg_style (aap)hotmail(dot)com Edit by ocram : geef nooit je hele emailadres op, dan kan je last van spam krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst April 12, 2006 Delen Geplaatst April 12, 2006 je moet niets download gewoon de games die jij leuk vin en ga daar mee aan de slag Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst April 13, 2006 Delen Geplaatst April 13, 2006 verzenden met google kan niet omdat hij een virus vind ....Ik heb hem zelf gescant met Kaspersky + Nod32 en beiden vinden ze niets. Zelf gebruik ik het ook en heb geen problemen, dus download op eigen risico [file name=Patchcod2.rar size=39330]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/files/Patchcod2.rar[/file][verwijderd door de beheerder vanwege opschoning] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie