steven1994 Geplaatst December 30, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 30, 2009 Ik heb gisteren Call of duty Modern warfare 2 gekocht. Ik heb de cd gestart dan installeert die Steam. Daarna updat die Steam alleen blijft hij de hele tijd bij 99% van de update hangen. Iemand een idee waardoor dit komt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Gast angel_creek Geplaatst December 30, 2009 Delen Geplaatst December 30, 2009 Misscchien blokkeerd je firewall of je antivirus het? Als ik jouw was zou ik hem tijdelijk uitschakelen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
steven1994 Geplaatst December 30, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 30, 2009 Ik had alles uitgeschakeld deed die het alsnog nietmaar daarnet zette ik mijn pc aan en deed die het opeens wel -.-alsnog bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie